(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

 

ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ЛАННІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Україна, 39541, вулиця Шкільна, 18, селище Ланна, Полтавський район, Полтавська область (ЄДРПОУ 44582317) (далі – Замовник)

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

ДК 021:2015 -  03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи

Табл. №1.

 

Назва продукту

Кількість  (кг)

Вимоги до продукту

морква

1380

 

 

 

 

 

Свіжі, без ознак псування, зрілі, здорові, чисті, цілі, вирощені в природніх умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, сухі. Форма і колір будуть відповідати ботанічному сорту.

Виготовлено згідно затверджених в Україні ДСТУ відповідного продукту, ТУУ виробника, інших НД, що діє на території України

З маркуванням відповідно до чинного законодавства України

Цибуля ріпчаста

660

Буряк

800

Капуста білоголова

1100

баклажани

5

Груші

50

Яблука

2080

Банани

1110

Апельсини

960

Мандарини

70

Кабачок

5

Гарбуз

5

Перець солодкий

5

Огірки

450

Помідори

450

 

 

    Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із врахуванням змін.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

398 750 грн. з ПДВ

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу товару за календарний рік (бюджетний період) 2022-2023 років. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, в тому числі проведено аналіз очікуваної вартості закупівель розпорядників бюджетних коштів вищого рівня.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.

             

Нормативно-правове регулювання: Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів», Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»

Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю  по 31.12.2023 р. включно.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання товару. За одиницю виміру кількості товару приймається кг.

Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього та поточного календарного року, зазначені у Табл. №1 на 2023 р.

Вимоги щодо якості:

Вимоги до якості та асортименту складено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» № 305 від 24.03.2021 року.

Товар має бути розфасований та упакований такими способами, які забезпечують збереження споживчих властивостей і безпечність продуктів під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливлюють їх фальсифікацію. Для пакування використовують допоміжні засоби і матеріали для виробництва та обігу, які допускаються до контакту з  продуктами і використанню у харчовій промисловості. Пакувальні матеріали та оболонки повинні забезпечувати якість товару під час зберігання, транспортування та реалізації протягом встановленого строку придатності продуктів при дотриманні визначених режимів. При перепакування товару повинні забезпечуватися умови зберігання, які встановлені виробником. Кожне пакування повинно містити інформацію, нанесену державною мовою будь-яким способом, для забезпечення чіткого читання у доступній для сприйняття  формі.  На упаковці (тарі) обов’язково повинно бути вказано дату виготовлення товару.

Постачання товару повинно відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з врахуванням змін.

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.