ДНЗ "Малятко" - с. Куми
Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) «Малятко» комунальної власності Ланнівської сільської ради розташований за адресою вул.. Горького 1б, с. Куми, Карлівського рн., Полтавської обл. На даний час в дошкільному закладі функціонує чотири групи: одна ясельна, три садових. Дошкільною освітою охоплено 92 дітей. Працюють з вихованцями 24 працівника закладу. Завідувачка ДНЗ "Малятко" Латишева Наталія Петрівна.
Дитинство – важливий період людського життя. І від того, як воно пройшло, що ввійшло в її розум та серце із навколишнього світу, від цього і залежатиме, якою людиною буде малюк. Тому ставимо перед собою ряд важливих завдань.
- Створення здорового та безпечного освітнього простору існування дитини в умовах ЗДО;
- Розвиток соціальної компетентності дітей:
Я - ОСОБИСТІСТЬ -Усвідомлення себе свідомою особистістю, неповторною та унікальною, -Прагнення до соморозвитку, самореалізації, соморегуляції, сомозахисту, -Прагнення та вміння толерантно відстоювати свою думку. |
Я І МИ -Готовність діяти і працювати в колективі, - Готовність та прагнення брати іншого до уваги, -Уміння будувати взаємини, -Уміння поступатися власними інтересами на користь групи, -Повага до батьків, старших людей. |
Я І ПРИРОДА -Усвідомлення себе частинкою Природи, - Наукове уявлення картини Всесвіту, -Уміння передбачати наслідки свого втручання в природу, -Любов і бережне ставлення до всього живого. |
Я І УКРАЇНА -Усвідомлення себе, як громадянина України, -Любов і повага до своєї країни, -Знання минулогоУкраїни, цікавість до сучасного, -Збереження культуру свого народу, прагнення передати наступним поколінням. |
- Формування позитивного ставлення до правил поведінки, розвиток уміння оцінювати свої вчинки та вчинки інших;
- Забезпечення емоційного комфорту, підвищення рівня самооцінки кожного вихованця, формування уміння обстоювати свою думку;
- Створення режиму освітнього процесу, що сприятиме гармонійному розвитку дошкільників,
- Розробити зміст, форми і методи роботи з батьками у напрямі гармонізації процесу соціалізації дошкільника в умовах дитячого садка,
- Поліпшення матеріально – технічної бази дошкільного закладу шляхом залучення додаткового фінансування.
У закладі є методичний кабінет, де зібрано бібліотеку методичної літератури та фахових видань, багато посібників, роздаткового та демонстраційного матеріалу відповідно до вимог Базової компоненту. Методичний кабінет дошкільного закладу – це живий організм, де народжуються ідеї, розвиваються педагогічні обдарування. Це творча лабораторія садочка та показник педагогічних досягнень.
Головними завданнями роботи адміністрації вважаємо: підвищення науково – теоретичного рівня вихователів, готовність до творчості, самоосвіти та саморозвитку, підвищення активності до створення методичних збірок, авторських програм, рекомендацій.
Вихователі дошкільного закладу мають відповідну освіту. Колектив кваліфікований, з багаторічним стажем роботи. За останній рік педагогічний склад оновився молодими кваліфікованими вихователями.
Проблема зміцнення та збереження здоров’я дітей є і буде актуальною, пріоритетною та перебуває в полі зору педагогічного колективу ЗДО «Малятко» . Головним орієнтиром у формуванні здорової, життєрадісної, компетентної особистості є забезпечення фізичного, психічного, соціального розвитку дошкільника. Реалізовуємо ці завдання шляхом передбачення гнучкого режиму дня, оптимального повсякденного рухового режиму, різноманітних форм роботи: щоденні заняття з фізкультури, ранкова та гімнастика пробудження, рухливі ігри, фізкульхвилинки, розваги, свята, дні здоров’я, піші переходи, самостійна рухова діяльність.
Постійно працюємо над зміцненням матеріально-технічної бази закладу. Використовуємо різні джерела фінансування ( місцевий бюджет, спонсорська допомога, благодійна допомога), які не заборонені чинним законодавством. Про використання коштів щомісячно звітуємо на сайті сільської ради, відповідно до вимог ст..№ 30 Закону України «Про освіту».