ЗМІНА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ПЕНСІОНЕРА: ПРО ЩО СЛІД ПОВІДОМИТИ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД?
Зміна персональних даних пенсіонера: про що слід повідомити Пенсійний фонд?
На обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області на 1 квітня п.р. налічується 405,6 тис. одержувачів пенсій. Понад сто тисяч з них продовжують працювати.
Щоб не втратити право на виплати, пенсіонери повинні обов'язково інформувати Пенсійний фонд про зміну персональних даних. Зокрема, інформація про зміну персональних даних потрібна для коректного заповнення документів. Відомості про адресу постійного проживання мають значення, оскільки пенсійна справа має зберігатися за місцем проживання пенсіонера. А на основі даних про працевлаштування та звільнення з роботи розраховується розмір пенсії.
Відповідно до Поряду подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій та ст. 16 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” пенсіонери зобов’язані протягом 10 днів звернутися до Пенсійного фонду, якщо у їхньому житі відбулися такі зміни:
- отримали ID-картку замість паспорта старого зразка;
- отримали новий паспорт у разі втрати старого;
- змінили прізвище;
- отримали новий реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
- змінили місце постійної реєстрації;
- вийшли на роботу;
- звільнилися з роботи.
Поінформувати Пенсійний фонд можна двома шляхами - звернувшись особисто до найближчого сервісного центру або подати заяву в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua).
Для сповіщення онлайн потрібно авторизуватися на порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП); обрати розділ «Про пенсійне забезпечення», сформувати заяву у вкладці «Внесення змін» і надіслати.