Зміна даних у обліковій картці фізичної особи – платника податків
Зміна даних у обліковій картці фізичної особи – платника податків
Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, у випадку зміни місця проживання/реєстрації з метою своєчасного отримання кореспонденції поштовою адресою, фізичні особи – платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних шляхом подання заяви за формою № 5ДР та документа, що посвідчує особу.
Щоб заповнити та подати заяву, потрібні:
- документ, що посвідчує особу, та інші документи, які підтверджують зміну його даних;
- для підтвердження місця проживання – витяг з реєстру територіальної громади / паспорт у формі книжечки/ тимчасове посвідчення громадянина України;
- для внутрішньо переміщених осіб – довідка про взяття на облік.
Важливо: При поданні заяви за формою № 5ДР до податкового органу потрібно надати оригінали та копії всіх документів, використаних для її заповнення (оригінали після перевірки повертаються).
Способи подання заяви:
- У паперовій формі:
1) Особисто – до будь-якого податкового органу.
2) Через представника, при цьому необхідно мати:
-
документ, що посвідчує особу представника;
-
документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням);
-
довіреність, засвідчену у нотаріальному порядку, на проведення змін до Державного реєстру (після пред’явлення повертається).
- В електронній формі (з копіями підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру) через:
- Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/);
- мобільний застосунок «Моя податкова»;
Податковий орган оновлює дані у реєстрі протягом трьох робочих днів після подання заяви.
Головне управління ДПС у Полтавській області
Витяг з реєстру платників ПДВ можна замовити в електронній формі
Державна податкова служба України оновила форму запиту про отримання витягу з реєстру платників ПДВ (ідентифікатор форми J/F1301705). Відтепер у запиті можна зазначити новий спосіб отримання витягу – в електронній формі.
Витяг в електронній формі надсилається в електронний кабінет або на адресу електронної пошти платника ПДВ. Для цього у запиті платник ПДВ має обрати відповідний спосіб отримання витягу – в електронній формі.
Нагадуємо, що за запитом в електронній формі (ідентифікатор форми J/F1300406) платники ПДВ можуть отримати в електронній формі довідку з реєстру платників ПДВ з відомостями про своїх контрагентів.
Також дані з реєстру платників ПДВ, у тому числі інформацію про анулювання реєстрації платників ПДВ, ДПС оприлюднює в електронному кабінеті у розділі «Реєстри» (https://cabinet.tax.gov.ua/registers).
Головне управління ДПС у Полтавській області