Зміна даних у обліковій картці фізичної особи – платника податків 

 

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, у випадку зміни місця проживання/реєстрації з метою своєчасного отримання кореспонденції поштовою адресою, фізичні особи – платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних шляхом подання заяви за формою № 5ДР та документа, що посвідчує особу.

Щоб заповнити та подати заяву, потрібні:

- документ, що посвідчує особу, та інші документи, які підтверджують зміну його даних;

- для підтвердження місця проживання – витяг з реєстру територіальної громади / паспорт      у формі книжечки/ тимчасове посвідчення громадянина України;

- для внутрішньо переміщених осіб – довідка про взяття на облік.

Важливо: При поданні заяви за формою № 5ДР до податкового органу потрібно надати оригінали та копії всіх документів, використаних для її заповнення (оригінали після перевірки повертаються).

Способи подання заяви: 

- У паперовій формі:

1) Особисто – до будь-якого податкового органу.

2) Через представника, при цьому необхідно мати:

  • документ, що посвідчує особу представника; 

  • документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням);

  • довіреність, засвідчену у нотаріальному порядку, на проведення змін до Державного реєстру (після предявлення повертається).

- В електронній формі (з копіями підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру) через:

- Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/); 

- мобільний застосунок «Моя податкова»; 

Податковий орган оновлює дані у реєстрі протягом трьох робочих днів після подання заяви.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

 

Витяг з реєстру платників ПДВ можна замовити в електронній формі

Державна податкова служба України оновила форму запиту про отримання витягу з реєстру платників ПДВ (ідентифікатор форми J/F1301705).  Відтепер              у запиті можна зазначити новий спосіб отримання витягу – в електронній формі.

Витяг в електронній формі надсилається в електронний кабінет або на адресу електронної пошти платника ПДВ. Для цього у запиті платник ПДВ має обрати відповідний спосіб отримання витягу –  в електронній формі.

Нагадуємо, що за запитом в електронній формі (ідентифікатор форми J/F1300406) платники ПДВ можуть отримати в електронній формі довідку                    з реєстру платників ПДВ з відомостями про своїх контрагентів.

Також дані з реєстру платників ПДВ, у тому числі інформацію про анулювання реєстрації платників ПДВ, ДПС оприлюднює в електронному кабінеті у розділі «Реєстри» (https://cabinet.tax.gov.ua/registers).  

 

Головне управління ДПС у Полтавській області