Робота держреєстрів після наймасштабнішої кібератаки рфкоментар Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції

 

20 грудня росіяни здійснили наймасштабнішу за усі часи кібератаку на державні реєстри України. Роботу системи вже почали відновлювати. Які послуги доступні громадянам, чи варто переживати за витік даних та коли повноцінно запрацюють сервіси розповіла перша заступниця начальника Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Ірина Данильченко.

Вона акцентувала, що:

розпочато відновлення інфраструктури системи Реєстрів. Буде проведена валідація резервних копій та прогнозується початок їхнього відновлення, згідно з узгодженим планом. У першу чергу будуть відновлені Єдиний реєстр довіреностей, реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів та Спадковий реєстр. НаступніДержавний реєстр актів цивільного стану, Єдиний державний реєстр і Державний реєстр речових прав. Спеціалісти працюють цілодобово;

усі відділи працюють у звичному режимізапроваджено альтернативні механізми на базі паперових носіїв. Після відновлення доступу до реєстрів, усі дії будуть невідкладно внесені до системи;

для отримання консультацій громадяни можуть звертатися безпосередньо до відділів міжрегіонального управління, на Гарячу лінію безоплатної правничої допомоги 0800 213 103 та Гарячу лінію з питань державної виконавчої служби 0 800 356 917.

Наголосила, що Мін’юст має резервні копії даних, а отже всі сервіси та функції, які були доступні до хакерської атаки ворога, будуть повністю відновлені.