Центр протидії дезінформації при РНБО України та Офіс доброчесності НАЗК у рамках проекту «Доброчесність онлайн» інформує:
Центр протидії дезінформації при РНБО України та Офіс доброчесності НАЗК у рамках проекту «Доброчесність онлайн» інформує:
Медіаграмотність як протидія інформаційній агресії: як не стати «корисним ідіотом» у руках пропагандистів
Медіаграмотність як протидія інформаційній агресії: як не стати «корисним ідіотом» у руках пропагандистів
Поліцейські ліквідували шахрайський call-центр в Одесі, де громадян Чехії ошукали на 5,5 мільйонів гривень
🇺🇦 🇨🇿 Поліцейські ліквідували шахрайський call-центр в Одесі, де громадян Чехії ошукали на 5,5 мільйонів гривень Організував оборудку сорокарічний українець з Дніпра. В якості виконавців залучив двох громадян України та шістьох громадян Чехії. 📞 Зловмисники дзвонили мешканцям Чехії, представляючись співробітниками державного контролюючого банківського органу. В ході розмови вони схиляли потерпілих надати віддалений доступ до свого телефону чи комп’ютеру або ж дізнавалися реквізити банківської карти і переказували кошти на підконтрольні рахунки. В декількох випадках шахраї переконали своїх жертв зняти готівку і передати підставному кур‘єру, який нібито мав доставити їх у безпечне місце.
У найближчі три доби у лісах області збережеться найвищий рівень пожежної небезпеки – 5клас
У найближчі три доби у лісах області збережеться найвищий рівень пожежної небезпеки – 5клас